сряда, 11 юни 2008 г.

Лимузини, червени килими, лукс

Намерих супер як сайт - In an Absolut World!
От малка все си мечтая да се возя в лимузина и ето тук това, както и много други супер яки неща стават реалност - всички летят в първа класа и минават по червени килими. Така или иначе съм си фенка на водката и си събирам различните бутилки, та това за мен беше нещо съвсем ново като идея. Ама адски ме кефи! Влезте и вие да разгледате. В абсолютния свят по дърветата расте водка - не е ли страхотно ;D

Мисля че аз винаги съм си живеела в един такъв абсолютен полуреален, полуизмислен свят. Тези размисли ме навеждат на идеята за диско и тая вечер ще ида на диско с няколко колеги. Надявам се по някое време моя моторист да звънне ;) Какво ми е станало и аз не знам. Но ме привлича - честно ви казвам - като див звяр ми е - преизвикателство е да го опитомя, мрррр

Хайде аз ви оставям, че работа ме чака. Трябва да си изгладя една пола дето смятам да си сложа тази вечер.

Няма коментари: