сряда, 25 юни 2008 г.

Свежо на концерта на ONYX

Малко се позагубих, а? Ми хубаво време, хубави момчета, хубаво слънце. Изобщо всичко е тип-топ. Вчера двама колеги ме заведоха на концерта на някви рапъри ONYX в Универсиада. Беше свежо между другото - срещнах някои приятели, които не бях срещала откак завършихме училище в Плевен. То по едно време взе да става много хард вътре - блъсканица, пого, задух и аз излязох малко а подишам с една бивша съученичка. Говорихме си някакви женски неща - аз й разказвах за моя мото пич (между другото напоследък се виждаме по-рядко, ама не зависи от мен, ех), а тя за съквартирантката й македонка, за гадните професори и т.н. Беше малко уплашена - пила за един месец два пъти Escapelle. Много я беше страх да не й се промени цикъла, щото искала да ходи на море и т.н. Аз като се сетих за моите там истории - успокоих момичето - на мене нищо не ми стана - добре че го има на тоя свят спешното хапче :) Посмяхме се по женски двете - закво ли не си говорихме - за епилатори, за преси за коси... Почувствах се като в "Секса и града" хихи. Само ни трябваха още две момичета в тоя миг ;) Абе филми, филми.
Сега като казах море, се сетих, че е крайно време да направя няколко сеанса солариум, че все пак искам добре да ми стои белия бански, нали ме знаете ;)
Ух, мисля да излизам - хайде до следващия пост .

Няма коментари: