сряда, 14 май 2008 г.

Сесия

Можете ли да си представите? Аз вкъщи?! И мене ме е яд, няма какво да лъжа. Ама ще се наложи да завърша и този семестър. Миналия го закърпих някакси и дори успях да си взема всички изпити. Напоследък мама ме юрка да си намеря работа.Хмммм. Дали пък веселбите в Студентски да са преброени? Все се каня да започна да бачкам нещо, ама като се замисля кви са алтернативите - не ми се ходи на стаж - май счетоводството не ми се отдава особено...пък ако стана сервитьорка? И да, и не. Голям купон е май понякога, зависи къде попаднеш. Мишето от даскало ся работи в някакъв бар във Варна, където учи, и май взима доста добри пари, също и Бубето ми в една пицария някъде по центъра. Ами аз? Не мога да си се представя далеч от общежитието, което ще рече,че трябва да почна нещо някъде в Студентски. Сега си представих нещо ужасно! Сетих се за ония мазните мотористи дето паркират близо до Jeam Beam - някъде зад Маската май. Ходят в няква кръчма там. Една колежка ми спомена, че там търсят сервитьорки. Леле майко! Рисувам си картинката: минавам по масите между дебелите космати рокери с кожените гащи, дето коремите им пристигат където отиват преди моторите и смърдят на бензин и пот. И някъв такъв да ми нарежда да му нося бира? Да ме шляпа по дупето? Да си ме представя гола? Бляяяяяяя :( Не че последните неща са кофти по принцип, ама в тоя случай почти ми се доповръща. Май все още няма да почвам работа...
Дано мама ми даде пари да си взема билет за Lord of the Dance, щото много ми се ходи, а пък май всичко ще изхарча сега на бала на Сашето и Диди...Ох, само да не се наложи да опра до мотористите...

Няма коментари: