петък, 30 май 2008 г.

Имам нова прическа!

Ауууу! Още не мога да се позная, че и да се приема, но пък не ми седи зле да ви кажа :)
С Диди решихме да правим луди работи. След като се наложи да я увещавам да направи нещо след като след бала е имала фал с нейния у тях... Замъкнах я право към аптеката да пие един Escapelle. Седнахме в едно кафе, поръчах и вода и...толкова. Аз ударих едно кафенце.

Страх я било моля ви се. Като се сетя как всички по баловете хормоните им стигат до небето, какво ли не се случва. Трябва ли сега да ставаме мамчета от рано ;)
Абе както и да е. След като нищо не й стана, Диди както беше яко стресната се съгласи да направим един тур по магазините и да си подарим по един сеанс при фризьорката. То така или иначе косите ни бяха тотално сплескани, нейната още на букли след бала.
Тя се направи на тънки кичури, силно филирани в крайщата на клечки и много й отива с изправена коса.
Аз сега съм с цвят лилсв така да се каже. Нещо средно между вишна и слива. Малко се подкъсих и си направих повечко обем.

Хмммм
Защо ли имам изпити - иска ми се да лежа на плажа с коктейл в ръка...

Няма коментари: