четвъртък, 8 май 2008 г.

Врели-некипели

Ето ме следпразнично!
Моля да ме извините, но си бях все пак за малко в Плевен :) Чувствам се добре, ама се готвя вече за сесия. Особено след като дойде време за Мис и мистър УНСС. Предишните години само бях чувала за този конкурс. Днес непременно ще отида да се посмея малко. Имам уговорка след мъничко с Катето на спирката на рейса, така че нямам нмого време за писане.
Иначе ми се иска да ви споделя моето виждане за този конкурс: както и всичко друго в БГ и УНСС ми се струва, чр е купен. Сега ще ги видим кви грозници ще ми изскочат там хахаах
някакви клоуни там...нищо де, току виж пък имало таланти.

Нещо много ме мързи, в Плевен се видях с някои бивши съученици, малко ми липсва училище понякога. И все пак сега като съм си пак тук, в Студентски, се чувствам на мястото си. Винаги съм знаела, че партитата са стихията ми ;) чак понякога ме е страх от себе си...

Уф време е да си боядисам косата, е нали по балове ще ходя, а не мога да си позволя абитуриентките да са по-красиви. Така де ;) Трябва да се поддържа стандарта.

Тези дни се зачудих - дали пък не ми е време вече за сериозно гадже? Ето много мои съученици са по двойки, ма може пъ да е някаква случайност. Май не бих издържала като се замисля...Оооо, стига врели-некипели. Отивам да се гримирам...

Няма коментари: