сряда, 9 юли 2008 г.

Черни тълпи в Каварна

Леле хораааа,

замъкнаха ме в Каварна на някакви метал концерти. Питате ме кой - ами моя моторист естествено :) Беше много страшно и мръсно там - много боклуци, бира и кебабпчета - ужасна селяния просто. И всичко това се изхвърля по поляните и навсякъде около стадиона, където се провеждаха концертите. А най-страшното от всичко беше че беше пълно с брутални грозни дългокоси типове, които иначе бих заобиколила, минавайки по другия тротоар, ама сега просто беше фрашкано - никога не съм си представяла, че съществуват толкова много такива същества. Почвам да си мисля че през деня живеят някъде под земята, а а нощем излизат от каналите :))) Ех че съм зла. Ми той моят все си мислех, че не слуша рок, ама ето на - Маргито пак къде я отвя вятъра ;) Аз разбира се не ходих на тези концерти, много са ми тежки, но пък на плажче се разходихме много добре и съм доволна. Дори смея да призная, че и сред дългокосите имаше хубави мъже (това много тайничко го споделям хехе).

Беше ми малко екстремно, но като цяло обичам предизвикателствата, нали съм ви казвала :)))

1 коментар:

Анонимен каза...

a sex pravihte li, baby?!