понеделник, 21 юли 2008 г.

Летните свалки в действие ;)

След като направих това тестче на Ескапел, сещате ли се, за летните свалки и се оказа, че съм подготвена, осъществих нещата и на практика така да се каже :) Правих страхотен секс със Сашо, сина на собственичката и даже този път не се нуждая от Ескапел. Бе...той се оказа,че има приятелка, ама нали уж и аз имам мото полу-гадже. Бе то много оплетено стана. И все пак беше много вълнуващо, защото аз преди това го сънувах как кара сърф и релефа на идеалното му тяло се очертава под лъчите на следобедното слънце, полюшван от морските вълни.
Събудих се със силното убеждение, ч трябва да го имам този мъж! Както тамън мислех да напускам кафето, тази мисъл силно ме амбицира да поостана поне докато си разменим телефони или нещо такова. И ето, на третия ден, след като вече се чувствах тотално смазана сред тия гнусни пияници прости, Сашо се появи. Шефката я нямаше и тъй като не знаех кога пак ще ми се отвори възможност да действам, директно отидох при него и го поканих на среща. Май досега все мене са ме канили - той не че изглежда срамежлив, ама знаех, че сега е моментът и така. Той се съгласи и го заведох в Студентски. През това време мото човекът ми звъня три пъти и аз изтръпнах, щото сигурно ще ме убие ако разбере че съм с друг мъж! Както и да е, вдинах му докато бях в тоалетната, май не се осъмни, знам ли. По дяволите, просто бях излязла на кафе!!! Но така или иначе усещах, че Сашо ме харесва и определено ме разсъбличаше с поглед :)) Аз бях с рокличката, която си взех от една разпродажба - на жълти и зелени цветя, чувствам се секси с нея. Пихме коктейли, разказвахме си някакви глупости, но честно казано вече не помня точно какви. Привличаше ме като магнит с тия сини палави очи ;)
Бе честно казано и аз не помня как в крайна сметка се озовахме в общежитието ми - съквартирантката я няма от около месец. Още от вратата се награбихме, направо се изядохме. Той е толкова вкусен, мммм! Май съм влюбена. Поне в момент на алкохолно опиянение той се кълнеше, че ще остави приятелката си заради мене, ама ще видим... Това засега, защото закъснявам за работа...

1 коментар:

Анонимен каза...

Марги, не се ли опасявш, че така можеш да загубиш работата си и от там парите за почивка през лятото?