петък, 25 април 2008 г.

Медицинско парти или Ориент 33

Тюх. Миленка и Пешо искат да ме завлекат на Медицинско парти. Ха-ха. На мен не ми трябва да се обличам като медицинска сестра, за да изглеждам секси.Пък ония в Тантра са...да не ви обяснявам (пълна скръб) Вчера след като ходих да си принтирам едни материали от библиотеката наминах през един магазин за бельо. Хрумна ми щурата идея вместо да си купувам нов сутиен да си събирам пари за сексиграчка.

Да не сте възмутени? Ми той май всяко момиче тайничко иска да си вземе я вибратор, я топчета, ама само гледат влажно пред непрозрачните витрини и чакат някой да им подари нещо палаво за рождения ден и не им стиска да влязат.

Реших! Дали Боби ще се изкефи? Всъщност изобщо не ме интересува. Той вече е бита карта милия ( да ме прощава ако чете). Май трябваше да му кажа още в началото, че сравително бързо губя интерес към мъжката аудитория. Ееее, айде малко преувеличих. Какво бихме правили без тях?! Напоследък Ники ( луд е по мен от три месеца) пак ми счупва телефона от звънене. Всъщност като се замисля никак не изглежда зле - висок (малко кльощав, а аз не си падам по много слаби), но пък има много хубава усмивка и синьо-зелени очи. Второ решеие за днес! Ще изляза с него - нищо че е хлапе, хайде може пък аз да го черпя нещо и после ще го взема с мен в магазина за играчки ;) да видим как ще реагира, а после...кой знае - съквартирантката ми си заминава за Великден... :))))

Няма коментари: