сряда, 23 април 2008 г.

Скука скука скука

Оххх, да ви кажа, писна ми да ходя на кафе, писна ми да пия коктейли, писна ми всичко. Да не говорим, че курсовите ми проекти са се наредили на опашка, но не може да се каже,че са по-интересни от всичко, което друго се случва. Май ме е обзела някаква пролетна апатия.

Има нещо, което ме учудва. Досега си мислех, че си падам по по-големи мъже, защото са по-зрели, по-добре материално осигурени и тям подобни глупости, но напоследък се убеждавам в обратното. Над 30-тте са още по-големи деца от пикльовците колкото мен. Ето сега Боби например (дето ви говорих) изглежда супер, но пък иначе до смърт ме отегчи. Ккво като си легнахме два пъти, изпихме милион редбули, кафета и брендита, дори ме заведе за два дена на Златните. Но пък гледа анимационни филмчета, зяпа безизразно в телевизора, мрънка колко е зла жена му и въобщееее. Блаааа. Май нещо и той ми писна доста бързо.

Всъщност не са ми писнали само новите ми чехлички. Все още докато се оглеждам във витрините, си ги зяпам. Голям кеф :)) Като се сетя,че струваха 156 лв....Мисля да ида тази вечер на дискотека с тях. Очаквайте включване!

Няма коментари: