понеделник, 21 април 2008 г.

Пролет пукна

Този уикенд се отдадох на шопинга. Не може да се каже,че разполагах със супер много свободно време, тъй като сесията наближава, но ходенето по магазини си ми е слабост откак се помня :)) Трябва да ви кажа, че тенденциите тази пролет - ярките цветове - изключително добре подхождат на настроенето ми - обожавам зелено, жълто и розово. Купих си една къса поличка и една много ефектна блузка, ох защо още нямам фотоапарат да ви я покажа как изглежда :)

Исках да си купя и едно панталонче и едни чехлички (адски сладки), но какво да се прави като исках да спестя малко за традиционния Строеж в събота вечер. Там алкохолът е евтин, но то като седиш до сутринта....Все не знам как така се получава - казвам си: "Ще си тръгна около 2 ч. , ама като се впусна в ритъма на танците...

По едно време един взе да ме гледа доста втренчено. Харесва ми да ме гледат така - започвам да танцувам още по-изкусно и предизвикателно. Носеше елегантна риза и сако. В Много ми допадат деловите мъже. Преди още да съм го показала на моята приятелка, той се приближи към мен, попита ме как се казвам. и ми поръча едно питие. И оттам като се почна...Сега ще излизам с него на кафе. Той май още не ми е казал на колко е, но ще го изнудя да си признае - май е над 30?! Всъщност изненадващо и за самата мен това ми харесва...

Дори ми обеща да ми вземе чехличките! Дали да се похваля на мама?

Няма коментари: