четвъртък, 17 април 2008 г.

Най-сетне и аз имам блогче ;P

Здравейте сладури!

И аз самата не мога да повярвам, че си направих блог!
Понякога има толкова много, което ми се иска да кажа, друг път главата ми е празна. Явно сега съм се вдъхновила и почвам да пиша :)
Та за какво ще си говорим тук - естествено за партита, разни мои си бърборения за това и онова и може ли да се мине без тази вечна тема...Студентски град!

Макар че всъщност вчера не бях там - един приятел ме замъкна в парти центъра на 4 км - беше много ама мнoго яко! Концерт на Agnostic Front. В интерес на истината досега не бях ходила на хардкор, малко ми е тежичко, но пък имаше страхотни момчета, ей не мога да си кривя душата :D

Но хайде стига като за първи пост, че имам да довършвам една курсова. Скоро пак ще пиша като имам вдъхновение.

Няма коментари: